no cashe
5-7 dagers levering
Frakt fra 100 kr
Logo
Nordic
håndball
cashe
Menu
Søk...
Søk
Hjem / Kundeservice / FAQ - Ofte stilte spørsmål

FAQ - Ofte stilte spørsmål

I denne delen finner du alle de vanligste spørsmålene vi får fra andre kunder. Kanskje du også kan finne svaret på ditt spørsmål?

Bilde
Mer informasjon kan leses herunder
Jeg har en rabattkode, men har glemt å legge den til i bestillingen min. Hva gjør jeg?
Jeg har en rabattkode, men har glemt å legge den til i bestillingen min. Hva gjør jeg?
Kan du gi meg et tilbud hvis jeg trenger flere varer?
Kan du gi meg et tilbud hvis jeg trenger flere varer?
Når kan jeg forvente å motta bestillingen min?
Når kan jeg forvente å motta bestillingen min?
Pakken ble skadet ved levering, og varene har tatt skade, hva skal jeg gjøre?
Pakken ble skadet ved levering, og varene har tatt skade, hva skal jeg gjøre?
Jeg har nettopp lagt inn en bestilling, men vil gjerne ha med noe ekstra, hva gjør jeg?
Jeg har nettopp lagt inn en bestilling, men vil gjerne ha med noe ekstra, hva gjør jeg?
Jeg har ikke fått beskjed om at bestillingen min er pakket, er den på vei?
Jeg har ikke fått beskjed om at bestillingen min er pakket, er den på vei?
Jeg mangler sporingsnummeret på pakken min
Jeg mangler sporingsnummeret på pakken min
Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse?
Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse?
Vi bruker informasjonskapsler
Et eksempel er at vi bruker informasjonskapsler til å huske hvilke ting du legger til i handlekurven slik at kjøpsopplevelsen din blir bra og du kan legge til flere ting i handlekurven. Les mer
Tillat
Avslå
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below